Monday, September 20, 2010

Conexiuni-Patriotismul, Dragostea si Matul

Domn profesor a uitat sa faca o conexiune elementara cand prezenta armata romana trecand Prutul in sunet de fanfare.Ptriotismul asta e un fel de dragoste si ca orice dragoste trece prin burta.Pai cine e acolo? E bunicu! De ce marsaluia bunicu? Pentru ca avea casa lui, pamantul lui si nu era dator la nimeni. Ca pe seful statului il chema Carol, Basescu, Ceausescu sau Mihai il durea in paispe.Matul era plin. Pina si pitecantropul de Hitler stia micutul secret. Inainte sa trimeata soldatul german sa calce in picioare Europa a avut grija sa ii umple matul. A refacut toata infrastructura Germaniei, a construit fabrici de armament si a dat imprumuturi in moneda nationala cu 0.5% dobanda pentru locuinte si cu cat castigai intr-o zi mancai o luna!
Pai o sa imi arda mie sa defilez cu patriotism dupa ce banca o sa imi ia casa pe care am platit-o de 3 ori si nu mai am nimic pe lumea asta? Cand nu mai am loc de munca pentru ca banii de infrastructura si fabrici au fost furati si resursele sunt la austrieci? Sa defileze armata austriaca! Sa apere casa lu basel din mihaileanu, palatu majestatii sale din sinaia sau mausoleu lu videanu. Eu am treaba sa iau tichet pe tevile de langa gara ca la nord a bagat taxa de peron.

No comments: