Sunday, December 27, 2009

Natiune lupilor-Cap.II-Cine seamana vant culege furtuna



Legionarul expedie un bombeu scurt in barba spilcuitului care incepuse sa geama si se intoarse spre Udrea:
-Ai belit-o cucoana!Nemernicul de Baconschi umbla sa ma tepuiasca!Imi datorati 3.242.125.311,83 euro.Am plimbat 2.000 de romani cu 3 randuri de acte intre Paris si Milano sa-l voteze pe capitanu’ pulii mele pe 650.000 de euro si cand a fost sa umflu banii popa ala pervers imi zice ca sa am rabdare si sa dau acatiste sa iasa ceacaru daca vreau sa mai vad banii.Am rabdare dar dobanda e de 50% pe zi iar peste o saptamana o sa fie 100% pe zi.Asa ca draga mea iubita zdreanta “Show me the money!”
-Cine dracu mai esti si tu armasare Lucifer? sopti Udrea stergandu-se cu o perna intre picioare.
-Sunt de la Taxe si impozite si daca pana maine la 10 nu scoateti 3.242.125.311,83 de euro o sa va fut in cur pana va cacati bani!suiera amenintator Legionarul.
-Cred ca trebuie sa mergem sa discutam cu Sefu’!Pe criza asta economica ma mir ca mai am orgasm.
Udrea si Legionarul intrara in biroul de la Cotroceni al marinarului trecand prin patru randuri de garzi care nu-I intrebara nimic, multumindu-se sa zambeasca complice intre ei la vederea bulanoasei Elena.
Basescu sorbea direct dintr-o sticla de wiskey in timp ce Sulfina ii freca scula bleaga intre tite cu o ardoare demna de o cauza mai buna.La vederea celor doi isi acoperi rosie ca focul sanii si disparu pe o usa laturalnica.
-Ce mama drac… apuca sa suiere Basescu insa legionarul ii smulse sticla din mana si i-o indesa in gura spargandu-I dintii din fata.
-Nu suntem la miting, ii explica linistit Legionarul.Aici intai platim apoi vorbim, dupa care ii aplica un pumn dupa ceafa extragandu-I sticla sparta din gura.
-Avem o problema, arunca Udrea, omu’ si-a facut treaba si nu a fost platit.Nota de plata 3 milioane de euro.Chiar sunt curioasa de unde ii scoatem ca individu’ dupa cum vedeti si dumneavoastra e al dracului de insistent.
-3.242.125.311,83 euro e suma corecta, o corecta Legionarul.
-Cheama-l pe ff…Boc! fonfani Basescu extragandu-si o bucata de dinte din limba, cu ochii incetosati si plini de lacrimi.

No comments: